Dispozitii generale
Art. 1. - Directia pentru servicii de interes general, denumita in continuare D.S.I.G., este constituita si functioneaza in temeiul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea si functionarea Ministerului Administratiei si Internelor, aprobata cu modificari prin Legea nr. 15/2008, cu modificarile ulterioare, si ale Hotararii Guvernului nr. 416/2007 privind structura organizatorica si efectivele Ministerului Administratiei si Internelor, cu modificarile si completarile ulterioare.
(1) D.S.I.G. este structura de specialitate, fara personalitate juridica, organizata in cadrul aparatului central al Ministerului Administratiei si Internelor, desemnata cu exercitarea atributiilor si responsabilitatilor ce revin ministerului in calitate de autoritate competenta pentru domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice, in conformitate cu prevederile art. 12 din Legea serviciilor comunitare de utilitati publice nr. 51/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
(2) D.S.I.G. exercita functia de analiza, sinteza, coordonare, monitorizare si evaluare la nivel central pentru domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice, denumite in continuare S.C.U.P., si are competenta teritoriala generala in domeniul sau de activitate.
(3) D.S.I.G. supravegheaza, coordoneaza, sprijina si indruma pe linie de specialitate activitatea structurilor de profil din teritoriu si a autoritatilor aflate in subordinea sau coordonarea Ministerului Administratiei si Internelor.
CAPITOLUL II
Organizarea Directiei pentru servicii de interes general
Art. 3.
(1) D.S.I.G. se organizeaza la nivel de directie.
(2) Activitatea D.S.I.G. este coordonata de secretarul de stat pentru comunitatile locale din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor.
(3) Organigrama D.S.I.G. este prevazuta in anexa nr. 1.
(1) In exercitarea atributiilor sale, D.S.I.G. colaboreaza cu unitatile din aparatul central al Ministerului Administratiei si Internelor, precum si cu institutiile si structurile aflate in subordinea sau in coordonarea acestuia.
(2) In indeplinirea atributiilor ce ii revin, D.S.I.G. indruma si sprijina activitatea autoritatilor administratiei publice locale, supravegheaza si coordoneaza activitatea institutiei prefectului pe domeniul S.C.U.P. si coopereaza cu ministerele, cu autoritatile nationale de reglementare, cu autoritatile de management al programelor operationale sectoriale, cu alte institutii si organisme cu atributii si responsabilitati in dezvoltarea si finantarea S.C.U.P. si a infrastructurii tehnico-edilitare aferente, cu utilizatorii si structurile asociative ale acestora, cu structurile asociative ale autoritatilor administratiei publice locale, precum si cu operatorii furnizori/prestatori ai S.C.U.P si organizatiile profesionale si patronale ale acestora.
(3) Diagrama de relatii a D.S.I.G. este prezentata in anexa nr. 2.
CAPITOLUL III
Atributiile Directiei pentru servicii de interes general
Art. 5.
(1) Obiectivul general al D.S.I.G. este dezvoltarea armonioasa, durabila si sustenabila a domeniului S.C.U.P., atingerea conformitatii acestuia din punct de vedere calitativ si cantitativ cu standardele europene, precum si modernizarea si dezvoltarea infrastructurii tehnico-edilitare aferente, in concordanta cu angajamentele asumate de Romania prin Tratatul de aderare la Uniunea Europeana cu privire la acest domeniu.
(2) Corespunzator obiectivului sau general, D.S.I.G. are urmatoarele obiective specifice:
a) reglementarea coerenta si unitara a sectorului S.C.U.P. si implementarea acquis-ului comunitar aplicabil acestora;
b) reabilitarea, modernizarea si dezvoltarea infrastructurii tehnico-edilitare aferente S.C.U.P.;
c) implementarea standardelor de cost si a indicatorilor de performanta in activitatea curenta a autoritatilor administratiei publice locale, a institutiilor publice subordonate acestora si a operatorilor furnizori/prestatori ai S.C.U.P.;
d) monitorizarea, centralizarea si evaluarea evolutiei la nivel national a indicatorilor de performanta pentru domeniul S.C.U.P.;
e) constituirea unei baze de date privind infrastructura tehnico-edilitara aferenta S.C.U.P. si evolutia indicatorilor de performanta ai acestora;
f) generalizarea accesului membrilor colectivitatilor locale la facilitatile S.C.U.P. si cresterea calitatii serviciilor la standardele din Uniunea Europeana;
g) optimizarea si eficientizarea gestiunii S.C.U.P., respectiv a functionarii si exploatarii sistemelor de utilitati publice aferente;
h) perfectionarea cadrului legislativ si institutional necesar intaririi capacitatii decizionale si manageriale a autoritatilor administratiei publice locale cu privire la infiintarea, organizarea, gestionarea, coordonarea si controlul functionarii S.C.U.P si a infrastructurii tehnico-edilitare aferente;
i) imbunatatirea capacitatii autoritatilor administratiei publice locale de a initia, promova si implementa proiecte de investitii publice de interes local, sustenabile din punct de vedere tehnico-economic si care sa raspunda nevoilor si posibilitatilor comunitatilor locale;
j) crearea si perfectionarea cadrului institutional si a instrumentelor necesare gestionarii eficiente a fondurilor de investitii publice, inclusiv a fondurilor comunitare, destinate modernizarii, dezvoltarii si eficientizarii S.C.U.P. si a infrastructurii tehnico-edilitare aferente acestora;
k) sustinerea efectiva si coerenta prin politici, programe si planuri de actiuni guvernamentale specifice, a reabilitarii, modernizarii si dezvoltarii la standardele Uniunii Europene a S.C.U.P., in special in zonele defavorizate, ca suport esential pentru mentinerea si intarirea coeziunii economico-sociale.
Art. 6. - In vederea ducerii la indeplinire a obiectivelor sale generale si specifice, D.S.I.G. actioneaza ca structura specializata a Ministerului Administratiei si Internelor si are urmatoarele atributii:
a) initiaza, elaboreaza si promoveaza spre aprobare proiecte de acte normative pentru reglementarea domeniului sau de activitate;
b) analizeaza si avizeaza propuneri de reglementari elaborate de alte autoritati ale administratiei publice centrale cu impact asupra domeniului sau de activitate;
c) elaboreaza si promoveaza spre aprobare Strategia nationala a serviciilor comunitare de utilitati publice si strategiile sectoriale specifice domeniului sau de activitate;
d) asigura transpunerea legislatiei comunitare in legislatia interna si monitorizeaza respectarea si aplicarea acesteia in sfera S.C.U.P., inclusiv a celei referitoare la mediu si dezvoltarea durabila;
e) monitorizeaza permanent starea S.C.U.P. si a infrastructurii tehnico-edilitare aferente, urmareste indeplinirea obiectivelor Strategiei nationale a serviciilor comunitare de utilitati publice si sprijina autoritatile administratiei publice locale pentru elaborarea propriilor strategii si programe pentru implementarea acestora;
f) actioneaza pentru instituirea si implementarea, la nivel national, a unui sistem de benchmarking specific sectorului S.C.U.P., bazat pe un set de indicatori de performanta unitar;
g) coordoneaza si monitorizeaza implementarea prevederilor Hotararii Guvernului nr. 246/2006 pentru aprobarea Strategiei nationale privind accelerarea dezvoltarii serviciilor comunitare de utilitati publice;
h) reprezinta interesele utilizatorilor S.C.U.P. in raporturile cu structurile administratiei publice centrale si locale, cu regiile si societatile comerciale de interes national furnizoare/prestatoare de utilitati primare (energie electrica, combustibili, apa bruta), precum si cu sindicatele si patronatele din sector;
i) reprezinta interesele sectorului S.C.U.P. in raporturile cu structurile similare din alte tari si cu cele existente la nivel comunitar, in vederea indeplinirii cerintelor impuse de reglementarile europene;
j) actioneaza pentru echilibrarea relatiilor contractuale dintre regiile autonome si/sau societatile nationale furnizoare de utilitati primare, pe de o parte, si operatorii S.C.U.P., pe de alta parte;
k) acorda sprijin si asistenta de specialitate autoritatilor administratiei publice locale in vederea implementarii formelor de gestiune delegata a S.C.U.P.;
l) monitorizeaza problemele asociatiilor de dezvoltare intercomunitara cu obiect de activitate S.C.U.P.;
m) monitorizeaza Programul de transport public local 20082011, in conformitate cu prevederile Legii serviciilor de transport public local nr. 92/2007;
n) monitorizeaza problemele asociatiilor de proprietari, in conformitate cu Legea nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari si cu Hotararea Guvernului nr. 1.588/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari;
o) monitorizeaza derularea programului "Lapte-corn," in conformitate cu Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 96/2002 privind acordarea de produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 16/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;
p) acorda consultanta si asistenta de specialitate autoritatilor administratiei publice locale cu privire la: implementarea legislatiei specifice domeniului S.C.U.P.; intocmirea strategiilor locale de dezvoltare a S.C.U.P. si a planurilor de implementare aferente; organizarea si functionarea asociatiilor de dezvoltare intercomunitara cu obiect de activitate S.C.U.P.; organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari; organizarea si functionarea serviciilor de transport public local de persoane prin curse regulate; implementarea programului "Lapte-corn";
q) asigura participarea specialistilor directiei la activitatile unor comitete si comisii care functioneaza pe langa alte autoritati ale administratiei publice centrale si/sau locale, inclusiv in consilii de administratie ale operatorilor;
r) asigura legatura si dialogul permanent cu societatea civila, cu autoritatile administratiei publice locale, cu structurile asociative ale acestora, cu organizatiile sindicale, patronale si profesionale din domeniu, precum si cu organizatiile utilizatorilor S.C.U.P.;
s) verifica, singura sau in colaborare cu alte structuri specializate ale Ministerului Administratiei si Internelor, respectarea aplicarii de catre autoritatile administratiei publice locale a prevederilor legale in vigoare privind domeniul sau de activitate.
Art. 7. - Pentru ducerea la indeplinire a atributiilor si responsabilitatilor ce ii revin, D.S.I.G. este organizata si structurata pe urmatoarele grupe de activitati principale:
a) monitorizarea serviciilor comunitare de utilitati publice;
b) reglementarea domeniului S.C.U.P., transpunerea si armonizarea cu acquis-ul comunitar;
c) reglementarea si monitorizarea programului "Lapte-corn";
d) reglementarea si monitorizarea asociatiilor de dezvoltare intercomunitara cu obiect de activitate S.C.U.P., a asociatiilor de proprietari/locatari, parteneriatul si dialogul cu societatea civila.
Art. 8. - Monitorizarea serviciilor comunitare de utilitati publice este organizata si functioneaza in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 246/2006 si cuprinde urmatoarele activitati specifice:
a) monitorizarea si evaluarea implementarii Strategiei nationale privind accelerarea dezvoltarii serviciilor comunitare de utilitati publice, aprobata prin Hotararea Guvernului nr. 246/2006;
b) coordonarea si sprijinirea metodologica a autoritatilor administratiei publice locale pentru elaborarea si adoptarea propriilor strategii privind accelerarea dezvoltarii S.C.U.P. si a planurilor de implementare aferente acestora;
c) monitorizarea elaborarii, aprobarii si implementarii la nivelul unitatilor administrativ-teritoriale a strategiilor locale si a planurilor de implementare aferente privind dezvoltarea S.C.U.P.;
d) monitorizarea si evaluarea implementarii programelor de investitii din domeniul S.C.U.P., pe baza strategiilor judetene privind accelerarea dezvoltarii S.C.U.P. si a planurilor de implementare aferente acestora;
e) coordonarea aplicarii in teritoriu a masurilor cu impact asupra S.C.U.P., adoptate la nivel central, si verificarea transpunerii acestora la nivelul strategiilor locale si al planurilor de implementare aferente;
f) asigurarea comunicarii interministeriale si interinstitutionale privind derularea procedurilor si mecanismelor de accesare a fondurilor comunitare;
g) sprijinirea si monitorizarea autoritatilor administratiei publice locale in utilizarea instrumentelor structurale destinate dezvoltarii si modernizarii infrastructurii S.C.U.P.;
h) colaborarea cu celelalte institutii si autoritati centrale sau locale care au atributii si responsabilitati in implementarea masurilor si a programelor finantate din fonduri comunitare;
i) promovarea la nivelul unitatilor administrativ-teritoriale a procedurilor si mecanismelor de accesare a fondurilor comunitare si a metodologiilor privind intocmirea documentelor de programare si a cererilor de finantare.
Art. 9.
(1) Reglementarea domeniului S.C.U.P., transpunerea si armonizarea cu acquis-ul comunitar cuprind urmatoarele activitati specifice:
a) elaborarea si promovarea la avizare si/sau aprobare a proiectelor de legi, hotarari ale Guvernului si alte acte normative pentru domeniul S.C.U.P.;
b) corelarea, armonizarea si transpunerea in legislatia interna a acquis-ului comunitar specific domeniului S.C.U.P.;
c) transpunerea legislatiei comunitate de mediu si dezvoltare durabila in legislatia interna referitoare la S.C.U.P. si monitorizarea aplicarii si respectarii acesteia de catre factorii implicati: autoritati ale administratiei publice locale, operatori, respectiv utilizatori;
d) crearea cadrului legal si asigurarea consultantei necesare pentru atragerea si participarea capitalului privat la finantarea modernizarii si dezvoltarii infrastructurii tehnico-edilitare aferente S.C.U.P.;
e) avizarea proiectelor de acte normative cu impact asupra activitatilor specifice S.C.U.P., elaborate de alte structuri din cadrul aparatului central al Ministerului Administratiei si Internelor, respectiv de alte autoritati ale administratiei publice centrale;
f) elaborarea strategiilor, programelor si politicilor publice pentru domeniul S.C.U.P.;
g) elaborarea planurilor de actiune si a masurilor guvernamentale privind modernizarea si dezvoltarea domeniului S.C.U.P.;
h) intocmirea bazei de date referitoare la sectorul S.C.U.P. si la infrastructura tehnico-edilitara aferenta acestuia si punerea acestor informatii la dispozitia autoritatilor implicate;
i) colaborarea cu organizatiile si autoritatile competente similare din tarile Uniunii Europene pentru reglementarea unitara a modului de organizare si functionare a S.C.U.P., cu avizul sau prin intermediul Directiei generale afaceri europene si relatii internationale din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor;
j) reprezentarea Ministerului Administratiei si Internelor, alaturi de Directia generala afaceri europene si relatii internationale, in relatiile internationale pe domeniul S.C.U.P.
(2) Pe durata derularii programelor de investitii publice in domeniul infrastructurii S.C.U.P., finantate din fonduri europene si imprumuturi de la institutiile financiare internationale, D.S.I.G. poate actiona potrivit atributiilor delegate de autoritatile de management al instrumentelor structurale in calitatea de organism intermediar, avand ca principala sarcina de serviciu indeplinirea activitatilor ce tin de initierea, fundamentarea si promovarea programelor de investitii, respectiv monitorizarea progresului implementarii acestora, si anume:
a) sprijinirea autoritatilor administratiei publice locale pentru pregatirea proiectelor de investitii in infrastructura tehnico-edilitara aferenta S.C.U.P. fezabile, finantate prin instrumentele structurale, avand ca scop dezvoltarea si modernizarea acesteia si, implicit, cresterea calitatii S.C.U.P.;
b) monitorizarea si evaluarea procedurilor de implementare a programelor de asistenta tehnica pentru pregatirea proiectelor finantate din fonduri comunitare prin intermediul diferitelor programe operationale sectoriale, in contextul accesarii si asigurarii absorbtiei fondurilor europene alocate Romaniei in calitate de stat membru al Uniunii Europene;
c) pregatirea portofoliului de proiecte finantabile prin diverse programe operationale sectoriale, prin imprumuturi de la institutii financiare internationale sau prin asociere cu capitalul privat;
d) analiza si evaluarea portofoliului de proiecte fezabile, cu studii tehnico-economice si detalii de executie corespunzatoare, pregatite de autoritatile administratiei publice locale pentru implementare;
e) asigurarea procesului de selectie a proiectelor finantabile din fonduri comunitare si/sau din imprumuturi de la institutiile financiare internationale, cu respectarea procedurilor specifice acestor fonduri.
Art. 10. - Reglementarea si monitorizarea programului "Lapte-corn" cuprind urmatoarele activitati specifice:
a) elaborarea si actualizarea actelor normative care asigura cadrul juridic si institutional necesar aplicarii programului;
b) colaborarea cu alte ministere sau autoritati ale administratiei publice centrale pentru fundamentarea altor programe de suplimente alimentare distribuite gratuit copiilor;
c) elaborarea actelor normative pentru institutionalizarea si implementarea unor programe similare;
d) monitorizarea pregatirii, organizarii si derularii procedurilor de atribuire a contractelor de furnizare a produselor lactate si de panificatie in cadrul programului;
e) monitorizarea respectarii, prin intermediul consiliilor judetene, a institutiei prefectului si a oficiilor judetene pentru protectia consumatorilor, a calitatii produselor, a conditiilor de transport al produselor, a conditiilor igienico-sanitare la productia, transportul si distributia produselor, a graficului de livrare a produselor, a normelor de etichetare, marcare si ambalare a produselor;
f) centralizarea informatiilor necesare fundamentarii bugetului aferent programului si transmiterea acestora Ministerului Finantelor Publice, in vederea defalcarii pe judete;
g) colaborarea cu alte ministere pentru accesarea fondurilor europene si utilizarea acestora pentru finantarea programului.
Art. 11. - Monitorizarea asociatiilor de dezvoltare intercomunitara cu obiect de activitate S.C.U.P., a asociatiilor de proprietari/locatari, parteneriatul si dialogul cu societatea civila includ urmatoarele activitati specifice:
a) elaborarea cadrului juridic necesar inregistrarii, organizarii si functionarii asociatiilor de dezvoltare intercomunitara cu obiect de activitate S.C.U.P.;
b) indrumarea si asistarea autoritatilor administratiei publice locale in constituirea, inregistrarea, organizarea si managementul asociatiilor de dezvoltare intercomunitara cu obiect de activitate S.C.U.P., inclusiv prin elaborarea si difuzarea unor ghiduri si instructiuni;
c) monitorizarea aplicarii si respectarii de catre autoritatile administratiei publice locale a prevederilor Hotararii Guvernului nr. 855/2008 pentru aprobarea actului constitutiv-cadru si a statutului-cadru ale asociatiilor de dezvoltare intercomunitara cu obiect de activitate serviciile de utilitati publice;
d) sprijinirea autoritatilor administratiei publice locale pentru stabilirea unor raporturi corecte de indrumare si acordare de asistenta tehnica de specialitate, asociatiilor de locatari si proprietari;
e) verificarea respectarii si aplicarii metodologiilor de repartizare intre proprietatile individuale din cadrul condominiilor a consumurilor de utilitati elaborate de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice (A.N.R.S.C.), precum si a prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.588/2007, la sesizarea asociatiilor de proprietari/locatari;
f) organizarea si participarea la intalniri si consultari cu asociatiile de proprietari/locatari in vederea imbunatatirii legislatiei si a modului in care sunt aplicate actele normative in vigoare referitoare la asociatiile de proprietari;
g) colaborarea cu Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei, Ministerul Economiei, Ministerul Finantelor Publice si Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti pentru elaborarea actelor normative necesare aplicarii Legii nr. 230/2007;
h) consultarea si dialogul permanent pe domeniul S.C.U.P. cu structurile asociative ale autoritatilor administratiei publice locale, in baza prevederilor Legii administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Hotararii Guvernului nr. 521/2005 privind procedura de consultare a structurilor asociative ale autoritatilor administratiei publice locale la elaborarea proiectelor de acte normative;
i) contactul si dialogul permanente cu partenerii din domeniul S.C.U.P.: patronate, sindicate, asociatii profesionale si asociatii ale utilizatorilor;
j) gestionarea contactului si dialogului cu societatea civila, in conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, respectiv ale Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare.
CAPITOLUL IV
Conducerea Directiei pentru servicii de interes general
Art. 12.
(1) Conducerea D.S.I.G. este asigurata de director. Directorul se subordoneaza direct secretarului de stat pentru comunitatile locale.
(2) Directorul conduce intreaga activitate a D.S.I.G. si raspunde in fata conducerii ministerului de intreaga activitate pe care directia si personalul acesteia o desfasoara.
(3) Directorul indeplineste atributiile stipulate in fisa postului prevazuta in anexa nr. 3.
Art. 13.
(1) Directorul reprezinta D.S.I.G., potrivit competentelor legale si mandatului primit din partea conducerii ministerului, in relatiile cu alte structuri, directii, compartimente sau servicii din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor, cu autoritatile administratiei publice locale si institutia prefectului, cu operatorii furnizori/prestatori ai S.C.U.P. si cu organizatiile profesionale si patronale ale acestora, cu sindicatele, cu ministerele si cu alte autoritati, organisme sau institutii ale administratiei publice centrale cu atributii si responsabilitati adiacente domeniului de competenta al D.S.I.G.
(2) Directorul poate delega, in conditiile legii, atributii din competenta sa sau poate incredinta mandatul de reprezentare unor persoane din subordine.
(3) In exercitarea atributiilor sale de conducere, directorul emite dispozitii scrise sau verbale, obligatorii pentru personalul din subordine, sub rezerva legalitatii.
Art. 14.
(1) Personalul D.S.I.G. este format din functionari publici si personal contractual, repartizati pe domenii de activitate.
(2) Intregul personal al D.S.I.G este subordonat directorului.
(3) Personalul D.S.I.G. raspunde pentru executarea sarcinilor de serviciu incredintate, potrivit fisei postului.
(4) Fisa postului pentru personalul D.S.I.G. va fi intocmita de catre director, se contrasemneaza de secretarul de stat coordonator si se aproba de catre ministrul administratiei si internelor.
Art. 15.
(1) In scopul realizarii obiectivelor sale, D.S.I.G. poate angaja colaboratori externi, inclusiv firme de consultanta, pe baza de contract.
(2) Pe parcursul desfasurarii activitatii proprii, personalul D.S.I.G. aplica prevederile Legii nr. 51/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale legislatiei romanesti si comunitare adiacente domeniului sau de activitate si se supune ordinelor ministrului administratiei si internelor si dispozitiilor secretarului de stat pentru comunitatile locale.
CAPITOLUL V
Dispozitii finale
Art. 16. - Personalul D.S.I.G. poate beneficia, in conditiile legii, pe durata derularii programelor de investitii, de prevederile Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare, cu modificarile ulterioare, precum si ale Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 45/2008 privind unele masuri pentru intarirea capacitatii administrative a Romaniei in vederea indeplinirii obligatiilor ce ii revin in calitatea sa de stat membru al Uniunii Europene, cu modificarile ulterioare.
Art. 17.
(1) Dupa aprobare, Regulamentul de organizare si functionare a D.S.I.G. se aduce la cunostinta personalului propriu. Personalul D.S.I.G. este obligat sa cunoasca si sa aplice intocmai prevederile prezentului regulament, precum si prevederile legislatiei interne si europene care reglementeaza domeniul S.C.U.P.
(2) Personalul D.S.I.G. are obligatia sa respecte confidentialitatea datelor in exercitarea atributiilor de serviciu, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Art. 18. - Anexele nr. 1-3 fac parte integranta din prezentul regulament.
ANEXA Nr. 1
ORGANIGRAMA
Directiei pentru servicii de interes general
DIRECTOR
!
!
PERSONAL DE EXECUTIE
ANEXA Nr. 2
DIAGRAMA DE RELATII
a Directiei pentru servicii de interes general
Publicat în Monitorul Oficial nr. 179 din 23-03-2009