Hotarare 435/2009
Hotărâre nr. 435 din 08-04-2009
pentru infiintarea, organizarea si functionarea Consiliului Interministerial de Avizare Lucrari Publice de Interes National si Locuinte
pentru infiintarea, organizarea si functionarea Consiliului Interministerial de Avizare Lucrari Publice de Interes National si Locuinte
In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 12 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor, cu modificarile si completarile ulterioare,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
CAPITOLUL I
Dispozitii generale
Art. 1.
(1) Se infiinteaza Consiliul Interministerial de Avizare Lucrari Publice de Interes National si Locuinte, denumit in continuare Consiliu interministerial, organism consultativ al Guvernului, fara personalitate juridica, ce functioneaza pe langa Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei.
(2) Componenta Consiliului interministerial este prevazuta in anexa nr. 1.
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
CAPITOLUL I
Dispozitii generale
Art. 1.
(1) Se infiinteaza Consiliul Interministerial de Avizare Lucrari Publice de Interes National si Locuinte, denumit in continuare Consiliu interministerial, organism consultativ al Guvernului, fara personalitate juridica, ce functioneaza pe langa Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei.
(2) Componenta Consiliului interministerial este prevazuta in anexa nr. 1.
Art. 2. - Scopul infiintarii Consiliului interministerial il constituie analizarea si avizarea documentatiilor tehnicoeconomice aferente proiectelor de investitii publice, care sunt in competenta de aprobare a Guvernului.
Art. 3. - Consiliul interministerial are ca atributii analizarea si avizarea:
a) studiilor de fezabilitate/documentatiilor de avizare pentru lucrari de interventie, promovate de ordonatorii principali de credite din administratia publica centrala, care sunt in competenta de aprobare a Guvernului, potrivit Legii nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile ulterioare;
b) studiilor de fezabilitate pentru lucrari publice/documentatii de avizare pentru lucrari de interventie, promovate de ordonatorii principali de credite din administratia publica locala, care sunt in competenta de aprobare a Guvernului, potrivit Legii nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.
CAPITOLUL II
Organizarea si functionarea Consiliului interministerial
Art. 4.
(1) Consiliul interministerial isi desfasoara activitatea in plen.
(2) Sedintele se convoaca lunar sau ori de cate ori este nevoie.
(3) Convocarea la sedintele Consiliului interministerial se face prin grija secretariatului.
(4) Pregatirea si desfasurarea sedintelor Consiliului interministerial se asigura de catre secretariatul acestuia.
Art. 5.
(1) La sedintele Consiliului interministerial participa membri de drept si/sau supleantii acestora, reprezentanti ai ordonatorului principal de credite bugetare care supune spre avizare documentatia tehnico-economica, ai beneficiarului si ai proiectantului.
(2) In functie de complexitatea lucrarilor, la sedintele Consiliului interministerial pot fi invitati, fara drept de vot, si reprezentanti ai unor institutii de specialitate.
(3) Membrii si supleantii acestora, precum si reprezentantii institutiilor invitate sunt numiti prin ordin/decizie a conducatorului institutiei pe care o reprezinta.
Art. 6.
(1) Sedintele sunt regulamentar constituite cand participa doua treimi din numarul membrilor Consiliului interministerial.
(2) Sedintele sunt conduse de catre presedintele Consiliului interministerial, iar in lipsa acestuia, de catre vicepresedintele reprezentant al Ministerului Dezvoltarii Regionale si Locuintei.
(3) Deciziile luate in cadrul sedintelor Consiliului interministerial trebuie sa intruneasca votul a cel putin jumatate plus unu din numarul membrilor prezenti.
(4) In cazul in care un membru din Consiliul interministerial sau supleantul acestuia lipsesc, inlocuitorul trebuie sa aiba mandat incluzand si dreptul de vot.
(5) Membrii Consiliului interministerial raspund in solidar pentru activitatea desfasurata in cadrul sedintelor acestuia.
Art. 7. - In vederea consemnarii cu exactitate a dezbaterilor sedintelor Consiliului interministerial, precum si in scopul redactarii cu operativitate a proceselor-verbale ale sedintelor de avizare, Secretariatul Consiliului interministerial are obligatia inregistrarii pe suport magnetic a dezbaterilor din cadrul acestora.
Art. 8. - Reprezentantii ordonatorului principal de credite bugetare care supune spre avizare documentatia tehnicoeconomica, prevazuti la art. 5 alin. (1), participa:
a) in calitate de membri cu drept de vot, in cazul in care reprezinta un ordonator principal de credite bugetare care nu are membru in Consiliul interministerial;
b) in calitate de invitati fara drept de vot, in cazul in care ordonatorul principal de credite bugetare are membru in Consiliul interministerial.
Art. 9. - In vederea indeplinirii atributiilor sale, Consiliul interministerial colaboreaza cu ministerele si institutiile de specialitate guvernamentale, neguvernamentale si cu autoritatile administratiei publice locale.
CAPITOLUL III
Secretariatul Consiliului interministerial
Art. 10.
(1) Secretariatul Consiliului interministerial functioneaza in cadrul directiei de specialitate din Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei.
(2) Pentru fiecare obiectiv de investitii, secretariatul asigura cu personal propriu analiza documentatiilor tehnico-economice inaintate spre avizare.
(3) In scopul analizarii documentatiilor tehnico-economice, conducerea directiei de specialitate din Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei desemneaza, din cadrul Secretariatului Consiliului interministerial, un responsabil de lucrare care raspunde de intocmirea raportului sintetic de analiza inaintat membrilor Consiliului interministerial in mapa sedintei de avizare.
Art. 11.
(1) Atributiile Secretariatului Consiliului interministerial, in vederea aplicarii legislatiei in domeniu, sunt urmatoarele:
a) inregistreaza documentatiile tehnico-economice, propuse spre analiza si avizare;
b) verifica documentatiile tehnico-economice din punctul de vedere al conformitatii cu avizele si acordurile prealabile, precum si cu tema de proiectare/caietul de sarcini;
c) restituie solicitantului intreaga documentatie tehnicoeconomica, in situatia depunerii unei documentatii tehnico-economice incomplete;
d) elaboreaza ordinea de zi a sedintei pe care o prezinta spre aprobare presedintelui Consiliului interministerial/ vicepresedintelui desemnat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei;
e) intocmeste invitatia de participare la sedinta de avizare;
f) preda fiecarui membru al Consiliului interministerial mapa cu documentele sedintei, cu 5 zile lucratoare inainte de data stabilita;
g) elaboreaza rapoartele sintetice de analiza, conform modelului prevazut in anexa nr. 3;
h) asigura intocmirea proceselor-verbale la fiecare sedinta de avizare, conform modelului prevazut in anexa nr. 4, ce urmeaza a se semna de catre toti membrii prezenti;
i) intocmeste avizul Consiliului interministerial in baza procesului-verbal al sedintei, conform modelului prevazut in anexa nr. 5, si il prezinta spre semnare presedintelui;
j) pastreaza evidenta documentatiilor tehnico-economice inaintate spre analiza si avizare, precum si evidenta avizelor emise;
k) gestioneaza banca de date si arhiva Consiliului interministerial;
l) restituie ordonatorului principal de credite intreaga documentatie tehnico-economica depusa, mai putin nota de prezentare intocmita conform modelului prevazut in anexa nr. 2, in situatia respingerii acesteia in sedinta Consiliului interministerial;
m) transmite ordonatorului principal de credite avizul favorabil.
(2) In functie de complexitatea documentatiei tehnico-economice, termenul de analiza si intocmire a raportului sintetic de analiza de catre Secretariatul Consiliului interministerial este intre 5 si 20 de zile lucratoare.
Art. 12.
(1) Mapa prevazuta la art. 11 alin. (1) lit. f) contine:
a) invitatia de participare la sedinta de avizare;
b) ordinea de zi a sedintei;
c) notele de prezentare elaborate de proiectanti si insusite de ordonatorii principali de credite, al caror model este prevazut in anexa nr. 2;
d) rapoartele sintetice de analiza, conform anexei nr. 3;
e) modelul-cadru al fisei individuale de evaluare care urmeaza a fi completata de catre fiecare membru al Consiliului interministerial.
(2) Modelul-cadru al fisei individuale de evaluare este prevazut in anexa nr. 6.
CAPITOLUL IV
Procedura de avizare
Art. 13.
(1) In vederea obtinerii avizului Consiliului interministerial, ordonatorul principal de credite transmite documentatia tehnico-economica Secretariatului Consiliului interministerial spre analiza si avizare.
(2) Documentatia tehnico-economica prevazuta la alin. (1) cuprinde:
a) studiul de fezabilitate/documentatia de avizare pentru lucrari de interventie;
b) tema de proiectare/caietul de sarcini;
c) avizele si acordurile preliminare obtinute conform prevederilor legale;
d) nota de prezentare;
e) orice alte documente relevante.
(3) Membrii Consiliului interministerial pot, la cerere, sa consulte documentatiile tehnico-economice complete prevazute la alin. (2), inaintate spre analiza si avizare, la sediul Secretariatului Consiliului interministerial.
Art. 14.
(1) Documentatiile tehnico-economice pentru obiectivele de investitii inscrise pe ordinea de zi a sedintei de avizare sunt prezentate de catre persoanele prevazute la art. 5 alin. (1).
(2) In cadrul sedintei de avizare, persoanele prevazute la art. 5 alin. (1) raspund observatiilor si propunerilor facute de membrii Consiliului interministerial, care sunt consemnate de acestia in fisele de evaluare individuale.
Art. 15.
(1) Conducatorul sedintei de avizare formuleaza concluziile, observatiile si propunerile rezultate in urma discutiilor si le supune aprobarii membrilor Consiliului interministerial.
(2) Toate concluziile, observatiile si propunerile sunt consemnate in procesul-verbal al sedintei de avizare.
(3) Procesul-verbal este semnat de toti membrii prezenti sau de supleantii/inlocuitorii acestora cu drept de vot.
Art. 16. - Aprobarea sau respingerea documentatiei se face prin votul majoritatii simple a membrilor prezenti.
Art. 17. - Pentru operarea modificarilor si completarilor solicitate in cadrul sedintei de avizare, termenul de solutionare de catre ordonatorul principal de credite este intre 5 si 15 zile lucratoare, in functie de complexitatea modificarilor si completarilor.
Art. 18. - Pentru obiectivele de investitii aprobate in cadrul sedintei de avizare, avizul Consiliului interministerial se intocmeste in termen de cel mult 5 zile de la data sedintei de avizare.
Art. 19. - In situatia respingerii documentatiei tehnicoeconomice in sedinta de avizare a Consiliului interministerial, prin grija Secretariatului Consiliului interministerial, aceasta va fi inapoiata ordonatorului principal de credite, mai putin nota de prezentare.
Art. 20. - In cazul documentatiilor neavizate inapoiate ordonatorului principal de credite, nota de prezentare, raportul sintetic de analiza si procesul-verbal al sedintei de avizare se pastreaza in arhiva Secretariatului Consiliului interministerial.
Art. 21. - In cazul fiecarei lucrari avizate se deschide dosar cu:
a) nota de prezentare a lucrarii;
b) raportul sintetic de analiza;
c) avizul Consiliului interministerial;
d) nota de prezentare refacuta conform observatiilor si recomandarilor din sedinta de avizare.
Art. 22. - In cazul fiecarei sedinte de avizare se deschide dosar cu:
a) ordinea de zi a sedintei;
b) copii ale invitatiilor trimise;
c) procesul-verbal al sedintei de avizare;
d) dosarele obiectivelor de investitii cuprinse pe ordinea de zi.
CAPITOLUL V
Continutul avizului Consiliului interministerial
Art. 23.
(1) Avizul Consiliului interministerial certifica necesitatea si oportunitatea investitiei, compatibilitatea documentatiei cu avizele si acordurile prealabile, potrivit legii, precum si cu tema de proiectare/caietul de sarcini.
(2) Avizul emis de Consiliul interministerial contine, in anexa, caracteristicile principale si indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investitii.
Art. 24. - Avizul se semneaza de presedintele Consiliului interministerial sau de catre vicepresedintele reprezentant al Ministerului Dezvoltarii Regionale si Locuintei, in doua exemplare originale.
Art. 25. - Avizele se numeroteaza si se inregistreaza intr-un registru special care se pastreaza de catre Secretariatul Consiliului interministerial impreuna cu un exemplar original al avizelor eliberate.
CAPITOLUL VI
Obligatiile ordonatorilor de credite si ale operatorilor economici
Art. 26. - Ordonatorii de credite bugetare si operatorii economici prezinta documentatiile prevazute la art. 13 alin. (2) insotite de avizul ordonatorului principal de credite, de avizele si de acordurile prealabile stabilite potrivit legii.
Art. 27.
(1) Se interzice ordonatorilor de credite bugetare si operatorilor economici sa treaca la intocmirea fazelor ulterioare de proiectare aferente obiectivelor de investitii din categoria celor prevazute la art. 3 fara avizul Consiliului interministerial.
(2) Dupa obtinerea avizului Consiliului interministerial, indicatorii tehnico-economici din competenta de aprobare a Guvernului se aproba prin hotarare a Guvernului, cu avizul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Locuintei.
(3) Se excepteaza de la prevederile alin. (1) obiectivele de investitii din Programul pregatirii operative a teritoriului pentru aparare, stabilite de Ministerul Apararii Nationale.
Art. 28. - In vederea monitorizarii lucrarilor publice care au fost supuse avizarii Consiliului interministerial, ordonatorii principali de credite sunt obligati sa transmita Secretariatului Consiliului interministerial, la finele fiecarui trimestru, date privind stadiul implementarii proiectelor promovate, pana la data semnarii contractului de executie.
Art. 29. - Anexele nr. 1-6 fac parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 30. - La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga:
a) Hotararea Guvernului nr. 573/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea Consiliului Interministerial de Avizare Lucrari Publice de Interes National si Locuinte, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 415 din 21 iunie 2007, cu modificarile ulterioare;
b) Ordinul ministrului dezvoltarii, lucrarilor publice si locuintelor nr. 858/2007 pentru aprobarea Regulamentului privind procedurile de pregatire si desfasurare a avizarii lucrarilor publice de interes national si a locuintelor, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 744 din 1 noiembrie 2007.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemneaza:
Ministrul dezvoltarii regionale si locuintei,
Vasile Blaga
Viceprim-ministru,
ministrul administratiei si internelor,
Dan Nica
Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Pogea
Bucuresti, 8 aprilie 2009.
Nr. 435.
ANEXA Nr. 1
COMPONENTA
Consiliului Interministerial de Avizare Lucrari Publice de Interes National si Locuinte
Ministrul dezvoltarii regionale si locuintei - presedinte
Reprezentantul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Locuintei - vicepresedinte
Reprezentantul Ministerului Finantelor Publice - vicepresedinte
Reprezentantul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii - vicepresedinte
Reprezentantul Ministerului Administratiei si Internelor - vicepresedinte
Reprezentantul Ministerului Economiei - membru
Reprezentantul Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale - membru
Reprezentantul Ministerului Mediului - membru
Reprezentantul Ministerului Apararii Nationale - membru
Reprezentantul Ministerului Sanatatii - membru
Reprezentantul Ministerului Turismului - membru
Reprezentantul Secretariatului General al Guvernului - membru
Reprezentantul ordonatorului principal de credite bugetare, care supune spre avizare studii de fezabilitate
ANEXA Nr. 2
NOTA DE PREZENTARE
1. Date generale:
Obiectiv de investitii ......................................................
Ordonator principal de credite ..............................................
Beneficiar ..................................................................
Proiectant ..................................................................
Proiect nr. ............../faza
Amplasamentul obiectivului: .................................................
2. Indicatorii tehnico-economici:
2.1. Valoarea totala a investitiei ...............................,
din care C + M ......................
2.2. Cost specific ..........................................................
2.3. Capacitati .............................................................
2.4. Durata de realizare a investitiei ......................................
3. Necesitatea si oportunitatea investitiei:
-justificarea necesitatii realizarii obiectivului de investitii cu incadrarea in programe, proiecte, strategii, aliniere la cerintele europene etc.;
-locuri de munca nou-create;
-justificarea oportunitatii investitiei: includerea in acorduri de finantare, in programe prioritare etc.;
4. Continutul documentatiei:
4.1. Descrierea investitiei:
-prezentarea investitiei;
-date tehnice privind amplasamentul si terenul pe care se amplaseaza proiectul de investitii/in cazul documentatiilor de avizare pentru lucrari de interventii: situatia existenta si concluziile raportului de expertiza tehnica/audit energetic;
-caracteristicile principale ale constructiilor din cadrul obiectivului de investitii/in cazul documentatiilor de avizare pentru lucrari de interventii: descrierea lucrarilor;
-situatia existenta a utilitatilor si analiza de consum;
-concluziile evaluarii impactului de mediu.
4.2. Costurile estimative:
-valoarea totala cu detalierea pe structura devizului general;
-indicatori de eficienta tehnico-economica.
4.3. Avize si acorduri:
-lista avizelor si acordurilor obtinute, conform prevederilor legale.
5. Surse de finantare:
-valoarea totala a investitiei ............................................,
-din/de la ...........................
Proiectant, Beneficiar,
............................... ...............................
(institutie, functie, nume) (institutie, functie, nume)
___________
-Valoarea investitiei se va prezenta actualizata.
-Se vor anexa la Nota de prezentare: devizul general, anexa indicatori.
-Se vor anexa avizele si acordurile in copii lizibile, inclusiv copii dupa cererile facute pentru obtinerea acestora.
ANEXA Nr. 3
Ministrul dezvoltarii regionale si locuintei,
Vasile Blaga
Viceprim-ministru,
ministrul administratiei si internelor,
Dan Nica
Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Pogea
Bucuresti, 8 aprilie 2009.
Nr. 435.
ANEXA Nr. 1
COMPONENTA
Consiliului Interministerial de Avizare Lucrari Publice de Interes National si Locuinte
Ministrul dezvoltarii regionale si locuintei - presedinte
Reprezentantul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Locuintei - vicepresedinte
Reprezentantul Ministerului Finantelor Publice - vicepresedinte
Reprezentantul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii - vicepresedinte
Reprezentantul Ministerului Administratiei si Internelor - vicepresedinte
Reprezentantul Ministerului Economiei - membru
Reprezentantul Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale - membru
Reprezentantul Ministerului Mediului - membru
Reprezentantul Ministerului Apararii Nationale - membru
Reprezentantul Ministerului Sanatatii - membru
Reprezentantul Ministerului Turismului - membru
Reprezentantul Secretariatului General al Guvernului - membru
Reprezentantul ordonatorului principal de credite bugetare, care supune spre avizare studii de fezabilitate
ANEXA Nr. 2
NOTA DE PREZENTARE
1. Date generale:
Obiectiv de investitii ......................................................
Ordonator principal de credite ..............................................
Beneficiar ..................................................................
Proiectant ..................................................................
Proiect nr. ............../faza
Amplasamentul obiectivului: .................................................
2. Indicatorii tehnico-economici:
2.1. Valoarea totala a investitiei ...............................,
din care C + M ......................
2.2. Cost specific ..........................................................
2.3. Capacitati .............................................................
2.4. Durata de realizare a investitiei ......................................
3. Necesitatea si oportunitatea investitiei:
-justificarea necesitatii realizarii obiectivului de investitii cu incadrarea in programe, proiecte, strategii, aliniere la cerintele europene etc.;
-locuri de munca nou-create;
-justificarea oportunitatii investitiei: includerea in acorduri de finantare, in programe prioritare etc.;
4. Continutul documentatiei:
4.1. Descrierea investitiei:
-prezentarea investitiei;
-date tehnice privind amplasamentul si terenul pe care se amplaseaza proiectul de investitii/in cazul documentatiilor de avizare pentru lucrari de interventii: situatia existenta si concluziile raportului de expertiza tehnica/audit energetic;
-caracteristicile principale ale constructiilor din cadrul obiectivului de investitii/in cazul documentatiilor de avizare pentru lucrari de interventii: descrierea lucrarilor;
-situatia existenta a utilitatilor si analiza de consum;
-concluziile evaluarii impactului de mediu.
4.2. Costurile estimative:
-valoarea totala cu detalierea pe structura devizului general;
-indicatori de eficienta tehnico-economica.
4.3. Avize si acorduri:
-lista avizelor si acordurilor obtinute, conform prevederilor legale.
5. Surse de finantare:
-valoarea totala a investitiei ............................................,
-din/de la ...........................
Proiectant, Beneficiar,
............................... ...............................
(institutie, functie, nume) (institutie, functie, nume)
___________
-Valoarea investitiei se va prezenta actualizata.
-Se vor anexa la Nota de prezentare: devizul general, anexa indicatori.
-Se vor anexa avizele si acordurile in copii lizibile, inclusiv copii dupa cererile facute pentru obtinerea acestora.
ANEXA Nr. 3
MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI LOCUINTEI DIRECTIA GENERALA LUCRARI PUBLICE
Secretariatul Consiliului Interministerial de Avizare Lucrari Publice de Interes National si Locuinte
De acord
Director general,
..........................
RAPORT SINTETIC DE ANALIZA
1. Date generale:
1.1. Obiectivul de investitii: ..............................................
1.2. Ordonator principal de credite: ........................................
1.3. Beneficiar: ............................................................
1.4. Proiectant: ............................................................
1.5. Proiect/Faza de proiectare: ............................................
1.6. Amplasament: ...........................................................
2. Necesitatea si oportunitatea investitiei:
3. Studiul de fezabilitate/Documentatia de avizare pentru lucrari de interventie:
3.1. Solutii tehnice propuse prin studiul de fezabilitate/documentatia de avizare pentru lucrari de interventie:
3.2. Principalele caracteristici tehnice:
3.3. Indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investitii:
-valoarea totala a investitiei (cu TVA) ..............................., din care C + M ............................
-finantarea investitiei
-durata de realizare a investitiei:
-alti indicatori economici, dupa caz:
4. Avize si acorduri:
5. Concluzii si propuneri:
Intocmit
Responsabil lucrare,
........................................
ANEXA Nr. 4
CONSILIUL INTERMINISTERIAL DE AVIZARE LUCRARI
PUBLICE DE INTERES NATIONAL SI LOCUINTE
Avizat
Presedinte/Vicepresedinte,
..................................
(conducatorul sedintei de avizare)
PROCES-VERBAL Nr. ....................
al sedintei de avizare din ................
1. Concluzii si propuneri ale sedintei de avizare
+----+---------------------------+---------------------------------------------+
|Nr. | Denumirea obiectivului | Concluzii |
|crt.| | |
+----+---------------------------+---------------------------------------------+
| 1. | |AVIZAT/NEAVIZAT |
| |............................|fara observatii/cu observatii/cu recomandari/|
| | | cu observatii si recomandari/cu modificari/cu|
completari/cu modificari si completari |
+----+---------------------------+---------------------------------------------+
| 2. | | |
+----+---------------------------+---------------------------------------------+
| | | |
+----+---------------------------+---------------------------------------------+
| | | |
+----+---------------------------+---------------------------------------------+
2. Participanti la sedinta de avizare
2.1. Membri:
1.
2.
:
11.
12.
2.2. Invitati: ..............................................................
1.
2.
:
:
11.
12.
Anexa la Procesul-verbal nr. ............
3. Rezumatul sintetic al lucrarilor sedintei de avizare din data de ...................
...............................................................................................................................
...............................................................................................................................
ANEXA Nr. 5
CONSILIUL INTERMINISTERIAL DE AVIZARE
LUCRARI PUBLICE DE INTERES NATIONAL SI LOCUINTE
AVIZ Nr. .......................
din ...................
Temeiul legal ...............................................................
CONSILIUL INTERMINISTERIAL DE AVIZARE
LUCRARI PUBLICE DE INTERES NATIONAL SI LOCUINTE
AVIZEAZA FAVORABIL
Denumirea obiectivului de investitii ........................................
Faza ........................................................................
Ordonator principal de credite ..............................................
Observatii la documentatia avizata ..........................................
PRESEDINTELE
CONSILIULUI INTERMINISTERIAL,
MINISTRU
Anexa la Avizul nr. ............
Caracteristicile principale si indicatorii tehnico-economici
ai obiectivului de investitii
Denumirea ...................................................................
Ordonatorul principal de credite ............................................
Beneficiar ..................................................................
Amplasament .................................................................
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
Valoarea totala a investitiei ............................................*),
din care C + M ..............................................................
Capacitati (indicatori tehnici):
-
-
Durata de realizare a investitiei ...........................................
SECRETARIATUL CONSILIULUI INTERMINISTERIAL
Director general,
............................
___________
*)Valoarea este confidentiala si se va actualiza potrivit evolutiei ulterioare a preturilor.
ANEXA Nr. 6
CONSILIUL INTERMINISTERIAL DE AVIZARE LUCRARI PUBLICE DE INTERES NATIONAL SI LOCUINTE
Sedinta din data de ...................
FISA INDIVIDUALA DE EVALUARE
Date generale
Obiectiv de investitii: .....................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
Observatii privind:
1. Necesitatea si oportunitatea investitiei si incadrarea in programe/strategii: ............................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
2. Solutia tehnica aleasa si respectarea normelor si normativelor in vigoare: .......................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
3. Evaluarea lucrarilor si devizul general si finantarea lucrarilor: ....................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
4. Avize si acorduri: .......................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
Ministerul Membru Semnatura
........................... ........................... .........................
Publicat în Monitorul Oficial nr. 260 din 21-04-2009